Koho myslím?
Argumenti. Totiž pardon - ti, které sluníčkáři jako argument
používají a označují jako "umírněné muslimy",
kterých je prý "většina" z těch cca 2 miliard, co jich
na světě je. Jestli si totiž tito "umírnění muslimové"
nevšimli, dalo se do pohybů cca 9 milionů lidí, a to právě
kvůli věci, která se zove (dle některých) "radikální"
islám. O tomto "radikálním islámu" se vykřikuje,
kterak ten "umírněný islám" poškozuje, případně že
"to je jen ta menší část muslimů, zbytek jsou ti
umírnění"....
TAK KDE SAKRA TI
UMÍRNĚNÍ JSOU???
Proč u všech všudy
proti tomu údajně radikálnímu islámu nebojují? Jak si vůbec
nějaký umírněný muslim z Německa, Francie, Austrálie nebo
třeba Indonésie může dovolit ten luxus sedět doma na zadku a nechat jednak "radikální islám", aby mu ničil jeho
údajně skvělou pověst, jednak ten samý "radikální islám",
aby vraždil, znásilňoval a vyháněl z domovů jeho údajně
rovněž umírněné souvěrce, popřípadě aby ten "radikální
islám" ohrožoval kohokoli dalšího, s kým údajně chce onen
údajně umírněný muslim v míru žít?
Vůbec mě nezajímá
nějaká umírněnost per hubam. Nedojali mě muslimové s cedulemi
"ne mým jménem" - jaksi to na ty "radikální
islamisty" totiž vůbec nezabralo a prchající
umírněně-muslimští souvěrci si s takovou cedulí ani nemohli
vytřít místo nepoctivé, natož aby se toho najedli. Nepomohlo to
znásilňovaným muslimkách v uprchlických táborech mimo Evropu
(přičemž násilníky byli prokazatelně ti, kteří do Evropy
přicházejí jako "umírnění" a "oběti války"),
takže tyto ženy už vstupují do Evropy jako těhotné. Nepomohlo
to desetitisícům dětí, používaným jako vstupenka do Evropy a
poté převaděči i příbuznými a nepříbuznými "rodinami"
či "strýčky" odkopnutým a ponechaným svému osudu,
které se prostě dodnes potulují po Evropě bez jakékoli
kontroly... prostě zmizely, v Evropě a bez budoucnosti... co má
takový malý Músa nebo Fatima asi tak říct na ceduli "ne mým
jménem"? (A co jemu asi tak vlastně říká nějaký islám
nebo Alláh?)
Umírnění
muslimové z celého světa zkrátka NEDĚLAJÍ NIC. Žijí si své
běžné muslimské životy, chodí do práce a škol a využívají
jiných výhod naší civilizace, k obědu si v klidu přežvykují
svůj halal (na něm stále nic umírněného neshledávám),
muslimky si dál v klidu vážou svůj hidžáb i tehdy, když
nemusejí, a považují právo na jeho nošení za důležitější
než otázky přežití jiných muslimů... včetně těch dětí,
včetně těch znásilňovaných muslimek, který nepomáhá ani ten
šátek na hlavě...
Umírněný
evropský, americký či jakýkoli jiný muslim tedy prostě není
žádným humanistou. Nehodlá obětovat nic ze svého pohodlí,
nehodlá se nějakým "radikálním islámem" vůbec
vzrušovat, a jediné, o co mu jde, je to, aby snad jeho soused nebyl
"islamofobní" a v jeho pohodlíčku a rituálech mu
nebránil. Přičemž ty své sousedy docela dost vydírá - konec
konců jsou to nemuslimové, kteří tvoří většinu HDP v zemích,
kam migranti přicházejí. Tedy tu ekonomickou zátěž ponesou
především oni jako celek. A ještě tomu francouzskému Ahmedovi
zaplatí jeho halal potravu, stejně jako budou nuceni k témuž u
muslimských migrantů přicházejících do Evropy. Protože
rituální pravidla musejí být zachována válka-neválka, to dá
rozum. Byť Korán a další islámské texty tvrdí něco jiného -
ultralevicoví muslimští podporovatelé ovšem v ten moment začnou
vykřikovat, že "Evropa je dost bohatá na to, aby si mohla
dovolit rituální stravu muslimským migrantům zajistit", a že
to je "trest za to, jak země, ze kterých migranti prchají,
vydírala svým kolonialismem, ničením přírodních zdrojů atd.".
Čili Evropa má (musí!) pomáhat a zároveň musí být trestána,
nikdy nesmí upřednostnit sebe sama před migranty, jejich
etnicitou, kulturou, ideologií / náboženstvím... Levičácká
schizofrenie. Něco jako když nacisti v koncentrácích nutili vězně
běhat s metrákovými kameny. Což by ovšem jakékoli sluníčko
kteréhokoli věku samo nezvládlo. Tak jako ti bachaři v
koncentrácích, německých nebo sovětských... levice jako levice,
Hitler i Stalin byli co do fyzičky ubozí stejně jako drtivá
většina dnešních sluníčkově harašících. (A mají toho s nimi společného více, třeba neutěšené rodinné poměry, ale to
už by bylo na samostatný blog.)
Zpátky k těm na
zadku sedícím umírněncům. Co potřebují, aby se z těch zadků
zvedli? Nikdo jim přece nebrání vstupovat do armád, které s Islámským státem bojují, a jít ten islám takzvaně očistit,
když si myslí, že je to potřeba. Proč to nechávají na
nemuslimech? Nebo se hodlají vymlouvat, že "nevědí, na jaké
cíle mají v Sýrii útočit, protože situace je tam příliš
složitá"? To jim i nám má stačit? Jednak ty cíle jsou
jasně dané (USA proti nějakým údajně bojují, Rusko také),
jednak se mohou dokonce i informovat u příchozích muslimů, kteří
mají snad pusu dostatečně prořízlou na to, aby dokázali
definovat, před kým vlastně utíkají a koho v té zemi nechtějí.
Kolik migrantů z dřívějších let vstoupilo do některé z armád
a šlo za svou původní domovinu bojovat? Kde jsou vytvořeny nějaké
"umírněně muslimské legie"? Kde je nějaká celosvětová
muslimská iniciativa, která by deklarovala "takhle tedy ne,
zasáhneme proti tomu všemi prostředky", případně "žádáme
vás nemuslimy při tom o pomoc"? Nic. Pardon - islámští
UČENCI vydali fatwu, že to, co se na území ovládaném islámským
státem děje, nemá s islámem nic společného. Taková
akademičtější verze "ne mým jménem", se stejnými
důsledky pro islámisty i jejich oběti. Filosofická a náboženská
stanoviska vysílaná z bezpečí druhého konce světa jsou totiž v
čase války nesmírně důležitá, to dá rozum.
Přirovnala bych to
k jedné stále aktuální situaci, která se těm takzvaně
umírněným muslimům bohužel nebude líbit, ale já tu nejsem
kvůli jejich libosti: totiž k židům a Izraeli. Židé z celého
světa přijíždějí do Izraele a vstupují do jeho armády, včetně
žen, a tudíž území a lid a náboženství Izraele aktivně a s
nasazením vlastních životů brání. Dokonce to dělají i mnozí
nežidé, kteří třeba i konvertují k judaismu. Což je další věc
- konvertitů k islámu je totiž pořád víc na straně tzv.
"radikálního islámu" (čili Islámského státu) než
těch, kteří by rovněž zvedli zadek a proti tomu radikálnímu
islámu šli bojovat. Na to nepotřebuju žádné statistiky, stačí
mi projít se po Praze určitými ulicemi - konvertiti i konvertitky
budou přítomni, nikde nebojují. Nechávají za sebe nasazovat krky
Američany, Francouze, Brity, Rusy, Kurdy... Islám bez rizika,
hlavně se na nás ošklivě nepodívejte, že nosíme šátek... Že
možná dělají něco jako sbírky na muslimské uprchlíky? To těm,
kteří už se utopili, hodně pomůže, stejně jako těm zmizelým
dětem a znásilňovaným ženským. Umírněný evropský muslim
zřejmě chce, aby se jeho umírněný syrský spoluvěrec vláčel
přes celou Evropu, místo aby měl nějaké místo, kde by mohl
zůstat a odkud by mohl svůj problém řešit.
Nestojím zkrátka o
pokryteckou umírněnost místních muslimů. Ostatně jsem zažila
takzvaně umírněné muslimy zejména z Palestiny na demonstraci
před izraelskou ambasádou už v létě před dvěma lety, a právě
tam mi došlo, jak to s tou umírněností na evropské půdě
vlastně je. Nikdo si sem nezval nikoho za sousedy, aby pak tito
sousedi šli pořvávat po ambasádách dalších států. Je
nepřípustné, aby se tu takové akce konaly a aby se pak místní
lidé báli jít domů, protože jejich soused je v "umírněně
demonstrační náladě" a může na člověka, který se na jeho palestinskou vlajku okamžitě nezatváří dost nadšeně,
fyzicky zaútočit. Připomínám, že v tom létě 2014 už za sebou
Německo mělo při takových akcích muslimské útoky na synagogy
plné židů, které prováděli právě ti tzv. "umírnění
muslimové", kteří jsou zde legálně a mnohdy trvale. Takže
toto tu máme taky, popřípadě jsou s nimi místní muslimové v
kontaktu.
Nepotřebujeme tu
tedy aktuálně žádná halal jatka, žádné mešity a modlitebny.
Místní muslimové a konvertiti tu totiž přece žádní nejsou,
všichni bojují proti Islámskému státu. Mešity a halal shopy
nepotřebují ani přicházející migranti - po zajištění jejich
základních životních potřeb se totiž připravují na totéž.
Nemůžeme si zkrátka dovolit luxus toho, že by válka provozovaná
jen zlomkem z celé muslimské světové komunity trvala
následujících dvacet let, jen kvůli tomu, že se ta komunita jako
celek nedokázala pohnout. A jestli při pohledu na ty hrůzy musejí
muslimové ještě předtím přemýšlet, jestli proti tomu smějí
zakročit, když jsou sunnité nebo šíité, tak si za tohle
zdržování nezaslouží žádnou pomoc, žádné pochopení a
toleranci. Tyhle věci nejsou nárokové. A z nikoho neudělá
většího humanistu, když umře za někoho, který se tváří, že
se ho jeho vlastní problémy netýkají.
Historie zná mnoho
případů zmizelých národů, etnik, kultur a náboženství.
Bereme to jako fakt a příliš se nad tím nepozastavujeme. A to i
přes to, že jsme ochotni konstatovat, že šlo většinou o
hodnotnější skupinové entity než celý slavný islám (v
umírněné i neumírněné verzi), o jehož civilizačním přínosu
myslím můžeme leda tak dlouze mlčet.
Svět a nemuslimská společnost islámu i jeho vyznavačům v umírněné (tedy pasivní) i neumírněné (tedy dnes aktivní) podobě nic nedluží, byl tu již dlouho před islámem.
Svět a nemuslimská společnost islámu i jeho vyznavačům v umírněné (tedy pasivní) i neumírněné (tedy dnes aktivní) podobě nic nedluží, byl tu již dlouho před islámem.