4. 2. 2016

Kde sakra jsou?

Koho myslím? Argumenti. Totiž pardon - ti, které sluníčkáři jako argument používají a označují jako "umírněné muslimy", kterých je prý "většina" z těch cca 2 miliard, co jich na světě je. Jestli si totiž tito "umírnění muslimové" nevšimli, dalo se do pohybů cca 9 milionů lidí, a to právě kvůli věci, která se zove (dle některých) "radikální" islám. O tomto "radikálním islámu" se vykřikuje, kterak ten "umírněný islám" poškozuje, případně že "to je jen ta menší část muslimů, zbytek jsou ti umírnění"....

TAK KDE SAKRA TI UMÍRNĚNÍ JSOU???

Proč u všech všudy proti tomu údajně radikálnímu islámu nebojují? Jak si vůbec nějaký umírněný muslim z Německa, Francie, Austrálie nebo třeba Indonésie může dovolit ten luxus sedět doma na zadku a nechat jednak "radikální islám", aby mu ničil jeho údajně skvělou pověst, jednak ten samý "radikální islám", aby vraždil, znásilňoval a vyháněl z domovů jeho údajně rovněž umírněné souvěrce, popřípadě aby ten "radikální islám" ohrožoval kohokoli dalšího, s kým údajně chce onen údajně umírněný muslim v míru žít?

Vůbec mě nezajímá nějaká umírněnost per hubam. Nedojali mě muslimové s cedulemi "ne mým jménem" - jaksi to na ty "radikální islamisty" totiž vůbec nezabralo a prchající umírněně-muslimští souvěrci si s takovou cedulí ani nemohli vytřít místo nepoctivé, natož aby se toho najedli. Nepomohlo to znásilňovaným muslimkách v uprchlických táborech mimo Evropu (přičemž násilníky byli prokazatelně ti, kteří do Evropy přicházejí jako "umírnění" a "oběti války"), takže tyto ženy už vstupují do Evropy jako těhotné. Nepomohlo to desetitisícům dětí, používaným jako vstupenka do Evropy a poté převaděči i příbuznými a nepříbuznými "rodinami" či "strýčky" odkopnutým a ponechaným svému osudu, které se prostě dodnes potulují po Evropě bez jakékoli kontroly... prostě zmizely, v Evropě a bez budoucnosti... co má takový malý Músa nebo Fatima asi tak říct na ceduli "ne mým jménem"? (A co jemu asi tak vlastně říká nějaký islám nebo Alláh?)

Umírnění muslimové z celého světa zkrátka NEDĚLAJÍ NIC. Žijí si své běžné muslimské životy, chodí do práce a škol a využívají jiných výhod naší civilizace, k obědu si v klidu přežvykují svůj halal (na něm stále nic umírněného neshledávám), muslimky si dál v klidu vážou svůj hidžáb i tehdy, když nemusejí, a považují právo na jeho nošení za důležitější než otázky přežití jiných muslimů... včetně těch dětí, včetně těch znásilňovaných muslimek, který nepomáhá ani ten šátek na hlavě...

Umírněný evropský, americký či jakýkoli jiný muslim tedy prostě není žádným humanistou. Nehodlá obětovat nic ze svého pohodlí, nehodlá se nějakým "radikálním islámem" vůbec vzrušovat, a jediné, o co mu jde, je to, aby snad jeho soused nebyl "islamofobní" a v jeho pohodlíčku a rituálech mu nebránil. Přičemž ty své sousedy docela dost vydírá - konec konců jsou to nemuslimové, kteří tvoří většinu HDP v zemích, kam migranti přicházejí. Tedy tu ekonomickou zátěž ponesou především oni jako celek. A ještě tomu francouzskému Ahmedovi zaplatí jeho halal potravu, stejně jako budou nuceni k témuž u muslimských migrantů přicházejících do Evropy. Protože rituální pravidla musejí být zachována válka-neválka, to dá rozum. Byť Korán a další islámské texty tvrdí něco jiného - ultralevicoví muslimští podporovatelé ovšem v ten moment začnou vykřikovat, že "Evropa je dost bohatá na to, aby si mohla dovolit rituální stravu muslimským migrantům zajistit", a že to je "trest za to, jak země, ze kterých migranti prchají, vydírala svým kolonialismem, ničením přírodních zdrojů atd.". Čili Evropa má (musí!) pomáhat a zároveň musí být trestána, nikdy nesmí upřednostnit sebe sama před migranty, jejich etnicitou, kulturou, ideologií / náboženstvím... Levičácká schizofrenie. Něco jako když nacisti v koncentrácích nutili vězně běhat s metrákovými kameny. Což by ovšem jakékoli sluníčko kteréhokoli věku samo nezvládlo. Tak jako ti bachaři v koncentrácích, německých nebo sovětských... levice jako levice, Hitler i Stalin byli co do fyzičky ubozí stejně jako drtivá většina dnešních sluníčkově harašících. (A mají toho s nimi společného více, třeba neutěšené rodinné poměry, ale to už by bylo na samostatný blog.)

Zpátky k těm na zadku sedícím umírněncům. Co potřebují, aby se z těch zadků zvedli? Nikdo jim přece nebrání vstupovat do armád, které s Islámským státem bojují, a jít ten islám takzvaně očistit, když si myslí, že je to potřeba. Proč to nechávají na nemuslimech? Nebo se hodlají vymlouvat, že "nevědí, na jaké cíle mají v Sýrii útočit, protože situace je tam příliš složitá"? To jim i nám má stačit? Jednak ty cíle jsou jasně dané (USA proti nějakým údajně bojují, Rusko také), jednak se mohou dokonce i informovat u příchozích muslimů, kteří mají snad pusu dostatečně prořízlou na to, aby dokázali definovat, před kým vlastně utíkají a koho v té zemi nechtějí. Kolik migrantů z dřívějších let vstoupilo do některé z armád a šlo za svou původní domovinu bojovat? Kde jsou vytvořeny nějaké "umírněně muslimské legie"? Kde je nějaká celosvětová muslimská iniciativa, která by deklarovala "takhle tedy ne, zasáhneme proti tomu všemi prostředky", případně "žádáme vás nemuslimy při tom o pomoc"? Nic. Pardon - islámští UČENCI vydali fatwu, že to, co se na území ovládaném islámským státem děje, nemá s islámem nic společného. Taková akademičtější verze "ne mým jménem", se stejnými důsledky pro islámisty i jejich oběti. Filosofická a náboženská stanoviska vysílaná z bezpečí druhého konce světa jsou totiž v čase války nesmírně důležitá, to dá rozum.

Přirovnala bych to k jedné stále aktuální situaci, která se těm takzvaně umírněným muslimům bohužel nebude líbit, ale já tu nejsem kvůli jejich libosti: totiž k židům a Izraeli. Židé z celého světa přijíždějí do Izraele a vstupují do jeho armády, včetně žen, a tudíž území a lid a náboženství Izraele aktivně a s nasazením vlastních životů brání. Dokonce to dělají i mnozí nežidé, kteří třeba i konvertují k judaismu. Což je další věc - konvertitů k islámu je totiž pořád víc na straně tzv. "radikálního islámu" (čili Islámského státu) než těch, kteří by rovněž zvedli zadek a proti tomu radikálnímu islámu šli bojovat. Na to nepotřebuju žádné statistiky, stačí mi projít se po Praze určitými ulicemi - konvertiti i konvertitky budou přítomni, nikde nebojují. Nechávají za sebe nasazovat krky Američany, Francouze, Brity, Rusy, Kurdy... Islám bez rizika, hlavně se na nás ošklivě nepodívejte, že nosíme šátek... Že možná dělají něco jako sbírky na muslimské uprchlíky? To těm, kteří už se utopili, hodně pomůže, stejně jako těm zmizelým dětem a znásilňovaným ženským. Umírněný evropský muslim zřejmě chce, aby se jeho umírněný syrský spoluvěrec vláčel přes celou Evropu, místo aby měl nějaké místo, kde by mohl zůstat a odkud by mohl svůj problém řešit.

Nestojím zkrátka o pokryteckou umírněnost místních muslimů. Ostatně jsem zažila takzvaně umírněné muslimy zejména z Palestiny na demonstraci před izraelskou ambasádou už v létě před dvěma lety, a právě tam mi došlo, jak to s tou umírněností na evropské půdě vlastně je. Nikdo si sem nezval nikoho za sousedy, aby pak tito sousedi šli pořvávat po ambasádách dalších států. Je nepřípustné, aby se tu takové akce konaly a aby se pak místní lidé báli jít domů, protože jejich soused je v "umírněně demonstrační náladě" a může na člověka, který se na jeho palestinskou vlajku okamžitě nezatváří dost nadšeně, fyzicky zaútočit. Připomínám, že v tom létě 2014 už za sebou Německo mělo při takových akcích muslimské útoky na synagogy plné židů, které prováděli právě ti tzv. "umírnění muslimové", kteří jsou zde legálně a mnohdy trvale. Takže toto tu máme taky, popřípadě jsou s nimi místní muslimové v kontaktu.

Nepotřebujeme tu tedy aktuálně žádná halal jatka, žádné mešity a modlitebny. Místní muslimové a konvertiti tu totiž přece žádní nejsou, všichni bojují proti Islámskému státu. Mešity a halal shopy nepotřebují ani přicházející migranti - po zajištění jejich základních životních potřeb se totiž připravují na totéž. Nemůžeme si zkrátka dovolit luxus toho, že by válka provozovaná jen zlomkem z celé muslimské světové komunity trvala následujících dvacet let, jen kvůli tomu, že se ta komunita jako celek nedokázala pohnout. A jestli při pohledu na ty hrůzy musejí muslimové ještě předtím přemýšlet, jestli proti tomu smějí zakročit, když jsou sunnité nebo šíité, tak si za tohle zdržování nezaslouží žádnou pomoc, žádné pochopení a toleranci. Tyhle věci nejsou nárokové. A z nikoho neudělá většího humanistu, když umře za někoho, který se tváří, že se ho jeho vlastní problémy netýkají.

Historie zná mnoho případů zmizelých národů, etnik, kultur a náboženství. Bereme to jako fakt a příliš se nad tím nepozastavujeme. A to i přes to, že jsme ochotni konstatovat, že šlo většinou o hodnotnější skupinové entity než celý slavný islám (v umírněné i neumírněné verzi), o jehož civilizačním přínosu myslím můžeme leda tak dlouze mlčet.

Svět a nemuslimská společnost islámu i jeho vyznavačům v umírněné (tedy pasivní) i neumírněné (tedy dnes aktivní) podobě nic nedluží, byl tu již dlouho před islámem. 
 
;